November 28, 2011

Distressed Christmas

This card somehow created itself :) I had some leftover papers on my desk and I just tried to combine them for fun. So here is my a little bit vintage and distressed Christmas card.

Poniższa kartka zrobiła się właściwie sama :) Miałam trochę papierków pozostałych po innych skrapowych zmaganiach, które walały się po biurku, a ja dla zabawy spróbowałam je zestawić ze sobą, noi jest taka oto postarzona starociowa kartka.







Here are challenges I'm entering with my card:
Zgłaszam moją kartkę na następujące wyzwania:


12 comments:

  1. Another lovely card for my CHNC challenge 48 - love the colours and the distressing. x

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajny efekt, ja również lubię starociowe klimaty - a karteczka jest bardzo ciekawa i świetnie się prezentuje :)

    ReplyDelete
  3. Fab vintage style card.
    Thanks for playing along with us at MAWTT this week.
    Good luck.
    Debs xx

    ReplyDelete
  4. This is absolutely stunning, gorgeous details love the colours and layout. thanks for joining us at totally papercrafts. Joey x

    ReplyDelete
  5. Fab vintage style card
    Thanks for joining us at MAWTT this week
    Lisa x

    ReplyDelete
  6. A gorgeous vintage christmas card! Thanks for joining us at Truly Scrumptious, hugs, Marlies

    ReplyDelete
  7. Dziękuję za udział w moim candy. Ciekawa jestem, co wpadło ci w oko?
    Bardzo podobają mi się Twoje prace, albumy, kartki. Mają styl;)

    ReplyDelete
  8. BARDZO FAJNA KARTKA, MA SWÓJ UROK;-) POZDRAWIAM SERDECZNIE

    ReplyDelete
  9. Dziękuję za udział w moim Candy i życzę szczęścia w niedzielnym losowaniu :)

    ReplyDelete
  10. April: wpadły mi w oko Twoje kolczyki z oplatanych kul onyksu, jednocześnie ozdobne, proste i eleganckie.

    ReplyDelete
  11. ojej.. jest naprawdę piękna....! :):)))))

    ReplyDelete
  12. Your cards are gorgeous Agata! Happy New Yr to you! I'm looking forward to seeing your take on Karan's sketches at Cardabilities!

    ReplyDelete

Thanks for your comment / Dziękuję za komentarz